Vsestransko uporabno lahko gospodarsko vozilo
| Članek je bil prebran 1.239 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Gospodarska vozila so narejena zato, da bi človeku kar čim bolj olajšala izvajanje njegovih delovnih nalog. Njihove osnovne odlike morajo biti velikost, prostornost, zmogljivost, varnost, fleksibilnost in vsestranska uporabnost. Pri nas so med podjetniki in tudi posamezniki zelo priljubljena lahka gospodarska vozila, ki jih je v nekaterih primerih mogoče uporabljati zares vsestransko – kot delovno vozilo, dostavnik, celo kot družinski avto in še kaj. Ker je na našem tržišču prisotnih kar nekaj lahkih gospodarskih vozil, smo se ozirali po tistih, ki so kar se da vsestransko uporabni in lahko zadovoljijo najrazličnejše zahteve voznika. In našli smo Citroen Jumper.

CitroenZa Jumper se mnogi odločijo zato, ker menijo, da za svoj denar ponuja največ. Mnoge prepriča zato, ker nudi profesionalno kakovost in se nad njegovimi karakteristikami navdušujejo tudi poklicni uporabniki. Jumper namreč nudi zgledno zanesljivost, ki so jo pri Citroenu preverili na testnih vožnjah. Jumper je tako prevozil preko 4 milijone kilometrov, kar pomeni, da so možnosti, da vas bo pustil sredi ceste, zares minimalne. Pri zadnjem modelu so poskrbeli tudi za spremembe na motorjih, ki so bili deležni tehničnih izboljšav. Na ta način so ti motorji sedaj bolj ekonomični in zmogljivi. Ojačana so bile tudi zadnja in prtljažna vrata, izboljšali pa so tudi zavorni sistem. V ta model so vgradili tudi nove nosilce amortizerjev, tako da je vožnja z Jumperjem udobna in v njem kmalu pozabimo na to, da se peljemo z gospodarskim vozilom.

Citroen Jumper je v prvi vrsti zelo fleksibilen. To pomeni, da nudi popoln nadzor nad izborom furgonov. Skupno nudi kar 17 m3 prostornine, kar zadostuje za večino delovnih nalog ali dostave tovora. Da je mogoče tovor enostavneje nalagati v in raztovarjati iz kombija, so pri Citroenu poskrbeli za široka zadnja vrata, ki se odpirajo krilno in tako zares omogočajo, da v kombi lahko naložimo tudi velike kose (pohištva, tovora, opreme, delovnega materiala, itd.). V kolikor nalagamo večji tovor, si lahko pomagamo tudi z uporabo drsnih vrat na strani avtomobila. Ta vrata merijo do 1,25 m in so zelo široka. Če želimo zadaj nakladalni prag znižati, da bi lažje natovorili ali raztovorili tovor, je to mogoče storiti za kar 7 cm, kar je pri težjih bremenih precejšnja razlika. Takšno znižanje nakladalnega pragu omogoča zadnje pnevmatsko vzmetenje. Pri Jumperju je mogoče izbirati med različnimi karoserijskimi različicami. V dolžino so na voljo 4 različice in 3 medosne razdalje. Prav tako je mogoče izbirati med 3 višinami. Skupaj tako Jumper nudi kar 8 karoserijskih različic furgonov. Pri prostornini to pomeni razpon med 8 in 17 m3. To pomeni, da si vsak kupec lahko omisli svoj Jumper in si glede na svoje specifične potrebe oziroma delovne izbire izbere tisto karoserijsko različico, ki mu najbolj ustreza. Vsak namreč zase najbolje ve, kaj najbolj potrebuje.

Za piko na i pa je Jumper še estetsko dovršen in je tudi iz vidika dizajna na zelo visokem nivoju. Tega pri tem razredu vozil doslej sicer nismo bili vajeni, toda zakaj ne bi bilo gospodarno vozilo vsestransko uporabno, izjemno udobno in še lepo povrh vsega.

© 02. 05. 2025 - sportni-park-tabor. Oglaševanje.