Si lahko privoščite spletno stran brez optimizacije?
| Članek je bil prebran 2.156 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Verjetno bi le malokdo na zgornje vprašanje odgovoril pritrdilno. V resnici je bolje, da si podjetje privošči kakovostno optimizacijo spletne strani, saj ga to stane manj, kakor da strani sploh ne bi optimiziral. Se sliši neverjetno?

Veliko barvnih napisovPoglejmo, zakaj se optimizacija spletnih strani preprosto splača. Največkrat gre zgodba nekako takole: podjetje ima spletno stran, a ta nikakor ne dosega prometa oziroma obiska, kot bi si ga v podjetju želeli. Zaradi tega podjetje sklene, da je investicija vložena v spletno stran slaba investicija oziroma slabo naložen denar. Napaka! S takšnim razmišljanjem se namreč ujamete v miselni krog, ki ste ga postavili na napačne predpostavke. Premajhna obiskanost spletne strani namreč ne pomeni slabe investicije v spletno stran, temveč pomeni, da ste svojo spletno kampanjo napačno zastavili. Velika verjetnost je, da ste mislili, da bo postavitev spletne strani sama po sebi dovolj. Temu še zdaleč ni tako. Pri postavitvi spletne strani je namreč glavni cilj velik promet na strani. Tega pa ni moč doseči, če vaša spletna stran ni uvrščena visoko med prikazanimi zadetki na spletnem iskalniku. Kar 95% uporabnikov spleta pri nas uporablja Google, kar pomeni, da je ključno biti visoko med rezultati iskanj na Googlovem brskalniku. Raziskava je pokazala, da si 80% uporabnikov iskalnikov ogleda samo rezultate iskanja na prvi strani, še večji odstotek pa je tistih, ki pogledajo le prve tri zadetke. Zdaj verjetno majhno obiskanost vaše spletne strani vidite povsem v drugi luči…

Če se vaše spletno mesto torej pojavlja na drugi ali tretji strani iskanih zadetkov in zato niste pripravljeni ničesar storiti, potem ste denar, ki ste ga porabili za postavitev vaše spletne strani, zares vrgli skozi okno. Izdelana spletna stran gre namreč z roko v roki z kakovostno izpeljano optimizacijo.

© 01. 05. 2025 - sportni-park-tabor. Oglaševanje.