Remarketing oziroma ponovno oglaševanje je Googlovo orodje oziroma pripomoček, ki skuša oglaševalcem pomagati, da dosegajo tiste, za katere se je zdelo, da jih ni več mogoče doseči. Google remarketing je zato eno izmed ključnih orodij sodobnega digitalnega oglaševanja. Google remarketing je namenjen ciljnemu doseganju potencialnih kupcev. Pri remarketingu je ciljanje toliko bolj natančno, saj gre…
Ljudje smo vizualna bitja. Videti za nas povečini pomeni čustveno doživeti. Video oglasi na spletu pomenijo predvsem večjo interakcijo in boljše doseganje svojega občinstva oziroma strank. Video oglaševanje je preprosto prihodnost oglaševanja nasploh. Raziskave so pokazale, da se uporabniki spleta precej pogosteje odločijo za klik na oglas kakor za klik na banner oglas. To razmerje…
Oglaševanje na Facebooku je ena izmed oblik Social media marketinga. Kljub relativno pogosti uporabi tega socialnega orodja, pa Facebook oglaševanje gotovo ni nekaj, česar se lahko loti kdor koli. Uspešno Facebook oglaševanje namreč terja kaj več, kakor zgolj nekaj minut na dan oziroma nekaj akcij na mesec. V osnovi je najprej potrebno razumeti namen in…