Komu je namenjen Google remarketing?
| Članek je bil prebran 1.688 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Remarketing oziroma ponovno oglaševanje je Googlovo orodje oziroma pripomoček, ki skuša oglaševalcem pomagati, da dosegajo tiste, za katere se je zdelo, da jih ni več mogoče doseči. Google remarketing je zato eno izmed ključnih orodij sodobnega digitalnega oglaševanja.

ZadrgaGoogle remarketing je namenjen ciljnemu doseganju potencialnih kupcev. Pri remarketingu je ciljanje toliko bolj natančno, saj gre pri ponovnem marketingu za ciljanje tistih, ki so interes za vašo ponudbo (izdelke ali storitev) že samoiniciativno izkazali. Z Google remrketingom tako ne ciljate povsem na slepo in upate, da dosežete prave ljudi, temveč se obračate na vse tiste, ki jih je vaša ponudba v preteklosti že zanimala, ne pa tudi povsem prepričala. V resnici se le neznaten odstotek vseh spletnih nakupov zgodi tako, da bi si uporabnik ogledal stran in že po prvem ogledu ponudbe izdelek ali storitev tudi kupil. Današnji potrošnik rad primerja, zato zgolj enkraten obisk strani ni dovolj, da ga podjetje prepriča, da mu lahko ponudi le najbolje. Ker si bo tak potrošnik po vaši spletni strani ogledal še nekaj podobnih, vas zna nemara na koncu poizvedovanja že pozabiti. In tukaj nastopi Google remarketing. Z njim namreč dosežete takšnega kupca in mu medtem, ko brska po drugih straneh predstavljate prednosti vaše ponudbe. Potrošnika tako zagrabite točno tam, kjer ga hočete. Na tak način ga lahko pripeljete nazaj na vašo spletno stran, da si ponovno ogleda ponudbo in ga nemara prepričate, da opravi nakup.

Google remarketing tako ni sam sebi namen, ampak gre za precej revolucionarno oglaševalsko orodje, s katerim lahko sedaj oglaševalci natančno dosegajo tiste, ki jih zares želijo doseči.

© 01. 05. 2025 - sportni-park-tabor. Oglaševanje.